Wednesday, October 6, 2010

bLaCk-OuT.......

Pada 3/10/2010......aqu tengh on9.....tepat pukul 5 ptg.......
laptop aqu terpadam.....aqu ingtkn kehabisan bateri.....
rupa2nya.....black-out.....aqu tunggu elektrit dgn sbr.....
tetpi smpai malm elektrit blum ade.......aku baca novel yg disuruh oleh cg,,,,,,
dibwh lampu lilin...mataku abis pedih.....aku tidur malm tuh.....
dgn kegelpan n chya lilin shja yg menerangi rumahku.....
aqu bgn untuk bersiap kew seklh dlm keadaan ketiadaan elektrit,,,,,
aku sungguh kecewa.....pada pukul 2 ptg 4/10/2010.....
aqu pulg dri sklh,,,,,aku ingtkn ade lah elktrit,,,,,
rupa2nya blum ade......aku terus wat kerja seklh yg cg beri...
takut2 mlm tuh xde elktrit.....dlm pukul 5ptg....
elktrit powm ade...tp mlgnya....
hnya TV jew ;ah yg blh bke coz....
elktrit xkuat....dlm kul 8mlm....black-out semula......
aqu duduk dlm kegelpn semula.....tept pukul 9 mlm.....
elektrik ade......aqu sgt gembira.....sehgga sekrg ade elktrit......
28 jam black-out......inilah black-out yg aqu pernh temui sepjg hidupku....
kerana ia begitu lama........

No comments:

Post a Comment